tiistai 22. lokakuuta 2013

Uusi blogi, uusi alku ja uudet jutut!

Terve! Mä olen tosiaan Jenna ja musta löytyykin juttua jo tuolta ihan omalta sivulta. :) Sieltä löytyy myös linkki mun omaan blogiin. Oon tosi innoissani tästä uudesta blogista, jonka saan jakaa mun rakkaiden siskojen kanssa <3 Tuun kirjottelemaan tänne mielipidekirjotuksia ja höpisemään omiani ja kun tekstiä tulee liian tiuhaan niin ilmoittakaapa! :D Pistän nyt jotain perus tietoa ittestäni:

Olen tosiaan Jenna ja olen 13-vuotta. Koirat ovat elämäntapa ja hevoset ratsastuksineen ovat myös tosi lähellä sydäntä. Rodo on 6-vuotias bordercollie uros, oikealta nimeltä Topaz, josta tulen höpisemään paljon. Elämäni on aika yksinkertaista ja tulevaisuuden suunnitelmissa ovat bortsun pentu ja opiskelu paikka Kannuksen kennellinjalla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti